Sinan Özen - Çaresizim (Official Video)

Deezer; www.deezer.com/album/133484342
Apple Music; www.itunes.apple.com/album/id1500455641
Spotify; www.open.spotify.com/album/00HQyVCq5t1nE3XgbvtZrv

Söz Müzik: Sinan Özen
Yönetmen: Abdukarim Mirzaev
Aranjör: Emre Bayar
Mastering: Özgür Yurtoğlu
Styling: Selma Özen
Yapım: Sinan Müzik

Çaresizim Sözleriyle;
Ben Sana Değil
Gözlerine Yenildim
Bir Bakışın Yeter
Ölümüne Gelirdim
Gözyaşlarım Gidişinle
Umudum Hep Dönüşünle
Ağlıyorum Şimdi
Ben Kendi Halime

Diz Çöküp Önünde
Yalvarayım Mı
Sev Beni Deyipde
Ağlayayım Mı
Gittin Ya Bir Tanem
Çıldırayım Mı
Yalnızım Çaresizim

Gözyaşlarım Gidişinle
Umudum Hep Dönüşünle
Ağlıyorum Şimdi
Ben Kendi Halime

Diz Çöküp Önünde
Yalvarayım Mı
Sev Beni Deyipde
Ağlayayım Mı
Gittin Ya Bir Tanem
Çıldırayım Mı
Yalnızım Çaresizim

Sosyal Medya Hesaplarım;
Instagram: SinanOzenOf...
Facebook: sinanozenoff...
Twitter: SinanOzenTv

Videoyu beğenmeyi ve abone olmayı unutmayın. Sevgiler

YORUMLAR

  • Nilgun KAVAZ
    Nilgun KAVAZ11 gün önce

    👏👏👏👏👏

  • Firat Oncel
    Firat OncelAylar önce

    Yaş 21 şarkıların 40 yıl geri götürüyor abim ❤️

  • Mehtap Kurt
    Mehtap KurtAylar önce

    Muhteşem ses muhteşem yorum..

  • Ramazan Kılınç
    Ramazan Kılınç2 aylar önce

    harika

  • Nicat Quluzade
    Nicat Quluzade2 aylar önce

    Çox sevirik səni Sinan abi. Harikasın

  • burak can kutlu
    burak can kutlu2 aylar önce

    Bir Akdeniz akşamında denize karşı hafiften tenini oksiyan rüzgar geride bıraktıkların birde şehrin o sessiz ve eşsiz parlayan ışıkları

  • New One
    New One2 aylar önce

    رائعة من روائع النجم الرائع والمتألق دائما ..

  • Zeynep 090101979 Akpinar
    Zeynep 090101979 Akpinar4 aylar önce

    Sakal çok yakişmiş👍

  • seher nazaroğlu
    seher nazaroğlu4 aylar önce

    ?. 🌹

  • Ebru Özden
    Ebru Özden4 aylar önce

    Beni eskilere götürdü harikasınız👏👏👏

  • Taner Tas
    Taner Tas4 aylar önce

    Ne dinlerdik ve dinliyoruz🤔

  • Cihan Kurtoglulari
    Cihan Kurtoglulari5 aylar önce

    HARIKA ADAMSINYA BRAVO CUMHURIYETINI SEVEN ADAM GUZEL ABIM AGZINA SAGLIK

  • Ertuğrul Canbaz
    Ertuğrul Canbaz5 aylar önce

    Ah be Sinan abi ah be cigerimizi parcaladın

  • Mehmet Akif Canlı
    Mehmet Akif Canlı5 aylar önce

    Sinan özenin sesini yorumunu şarkilarını hep begenmisim ve takdir etmisimdir.muhtesem

  • kara algül
    kara algül5 aylar önce

    Vayyy beee 2008 de konserine gitmiştik sevdiğim dediğim adamla ikimizde hep senin şarkıları dinliyorduk .ama ne yazık ki sevdiğim adam .,

  • Uğur Demir
    Uğur Demir5 aylar önce

    Cok deger verdım anlamadı

  • Elif Berra Yavuz
    Elif Berra Yavuz7 aylar önce

    90lara gittim çok güzel bir eser Sinan Özen den yine klasik bir şaheser geldi iyiki varsınız sizin gibi sanatçılar dan çok yok elinize emeğinize yüreğinize sağlık çok teşekkür ediyorum evlatlarınıza acil şifalar diliyorum Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah selamlar 🤗

  • sonbusem aşk
    sonbusem aşk7 aylar önce

    Sinan özen yaparda olmazmı tabikide unutmamak lazım eskiler bir başka güzel bizde hatıraları çok

  • Yusuf Gaming
    Yusuf Gaming7 aylar önce

    her daim delikanlı sinan abimiz

  • ꧂ASİ HATUN꧂
    ꧂ASİ HATUN꧂7 aylar önce

    Saç ve Sakal çok yakışmış Sinan Özen..Ses zaten her zaman Muhteşem.👑😊

  • Bayram Ak
    Bayram Ak7 aylar önce

    Muhteşem bir şarkı Sinan bey ağzına sağlık parçalarının her biri birbirinden güzel ve başarılı bana göre saygılar.

  • NESLİHAN ACAR
    NESLİHAN ACAR8 aylar önce

    Dondurulmuş insan gibi hiç yaşlsnmıyo maşallah

  • Arkan BAYRAKDAR
    Arkan BAYRAKDAR8 aylar önce

    Büyük sanatkar ve kibar sakin oturaklı birisi Kerkük Türkmenlerinden size saygı ve selamlar

  • mavi kelebek
    mavi kelebek8 aylar önce

    A❤️D 😔😔

  • Musa Türe
    Musa Türe8 aylar önce

    👏👏👏👏👏

  • Ilknur Bas
    Ilknur Bas9 aylar önce

    Harikasin sinan bey,bir insan bu kadarmi güzel söyler ve hala hiç değişmemişsin palet,te çiktiğin gibisin,ayrica başarilarinin devamini diliyorum eski bir dost olarak.ata amcayada benden çok selam söylersen beni çok ihya etmiş olursun.tesekkürler.bol sanslar sinan bey.

  • MAXSİMUMM
    MAXSİMUMM9 aylar önce

    Şarkının her notasında yaşanmış bir aşk var, dinlerken zamanın karşısında çaresiz olduğunu anlıyor insan..

  • Тодорка Цанкова
    Тодорка Цанкова9 aylar önce

    A 💕💕

  • Murat Menekşe
    Murat Menekşe9 aylar önce

    Hayatın ve sevginin bu kadar ucuz olduğu bir dönemi biz hangi dönemde yaşadık... Sinan Özen ve şarkılarını yaşamak bir ayrıcalıktır...

  • ZEYNEP DEMİR
    ZEYNEP DEMİR9 aylar önce

    👏👏🖒🖒🖒

  • ateş böceği abb
    ateş böceği abb9 aylar önce

    Hep mücadele edip sonra en başa sarmaktan bıktım

  • Sukran Tepe
    Sukran Tepe9 aylar önce

    Efsane sarkiiiii

  • Esra Mentese
    Esra Mentese10 aylar önce

    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  • Feyyaz Öğretmiş Official
    Feyyaz Öğretmiş Official10 aylar önce

    Adam Gibi Adam gönlü güzel insan Sinan Özen.

  • Habibe Ertürk
    Habibe Ertürk11 aylar önce

    Sinan Özen harikasin 👋

  • Eyup Acar
    Eyup Acar11 aylar önce

    Abi bi program bekliyoruz senden şöyle akustik birşeyler

  • Seli
    Seli11 aylar önce

    Eskilerin tadi Ruhu bambaska! Iyiki seninle büyümüsüz ❤️

  • Наталья 86
    Наталья 8611 aylar önce

    Mizqin

  • Mehdy Boz
    Mehdy Boz11 aylar önce

    Ne kadarda orjinal bi adam ya inşallah bende senin gibi yaş almak istiyorum

  • orhan şahingöz
    orhan şahingöz11 aylar önce

    Ayriliklarin şarkısı giden gitmiştir.sevsende çıldırayımmı ?

  • Aynur Kahya
    Aynur Kahya11 aylar önce

    Rabbim sen kimseyi çaresiz bırakma çok zor. Ağzına yüreğine sağlık sinan özen

  • Özgür Küçük
    Özgür Küçük11 aylar önce

    1998 yılında albümde nasıl içten okuduysa akustik versiyon da bile aynı duyguyu vererek okuyor.. Yaşayan efsane Sinan Özen...

  • Serife Mavi
    Serife Mavi11 aylar önce

    Hepisi birbirinden guzel sarkilarin ne varsa 90 lilarda var hala dinliyorum

  • xDerEge41
    xDerEge4111 aylar önce

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍süper seviliyorsun,Adam gibi Adam,

  • Nurdan Namlı
    Nurdan NamlıYıl önce

    Hiç mi eskimez şarkılar hiç mi değişmez bir insan. Gençken deli gibi dinlerdim şimdi yaş otuzbes hala dinliyorum

  • orhan şahingöz
    orhan şahingözYıl önce

    hiç bir aşk insanı mutlu etmiyor. Tek sevgi allah sevgisi❤

  • Yulissa Santos
    Yulissa SantosYıl önce

    👏👏👏👏👏👏👏👏💕🌎💟Sinan Özen, seni seviyorum

  • Zümeyra Tezcan
    Zümeyra TezcanYıl önce

    Kırk gün yap bir gün yapma seni seveni ozaman tanı

  • Mustafa Öztürk
    Mustafa ÖztürkYıl önce

    Yüreyinize saglik muhtesem yorum 👏 👍 👌 😔 🙏

  • Ahmet Efe Erbil
    Ahmet Efe ErbilYıl önce

    1:38 de başlayan klarnet çok yakışmış

  • Mrv Mrv
    Mrv MrvYıl önce

    Yazdığım yorumu silmeye geldim söyleyecek hiç bişeyim yok çünkü artık 21.07.20

  • Birol Birol
    Birol BirolYıl önce

    Koptuk usta koptuk

  • Sİ I - ShOOt
    Sİ I - ShOOtYıl önce

    Üniversiteye gittiğim sene çıkmıştı bu şarkı. Ne kadar çok dinlediğimi bilsen. Cansın sen cannn

  • ENDER YÖNDER
    ENDER YÖNDERYıl önce

    Hiç kimse geçmişini satın alacak kadar zengin değildir. Ah yasanmamis dunler ve gunler... Tarih : 09/07/2020 Saat : 10:00

  • leyla ylnc
    leyla ylncYıl önce

    Hayat denilen şey unutamamaktan ibarett

  • doğukan demir
    doğukan demirYıl önce

    Kral, kral, kral... Adamın ne sesi bozuldu ne kalitesi ne efendiliği.. Helal olsun..

  • Ömür Süner
    Ömür SünerYıl önce

    Muhteşem bir ses

  • Vildan Beyaz Melek
    Vildan Beyaz MelekYıl önce

    Şahaneeeeee sen herzaman biricigim sin😍❤❤🌹🌹🌹

  • aestae
    aestaeYıl önce

    Bu dünyada tek tanışmak istediğim tek sanatçı

  • Ahu Zurnacı
    Ahu ZurnacıYıl önce

    Sinan bey seni çok seviyorum inanın şarkılarınız efsane alıp götürüyor diyarlara

  • Semih Bayraktar
    Semih BayraktarYıl önce

    Çok çok ama çooook büyük sanatçı dediklerimizden 👏👏👏👏👏👏

  • Aydın DAĞDEVİREN
    Aydın DAĞDEVİRENYıl önce

    Varya adamsın yaaa sesin ap ayrı birşey .herşey söyleyebilennadam

  • doğukan demir
    doğukan demirYıl önce

    Sen nasıl bir kralsın ya 👍

  • Mesut Elif
    Mesut ElifYıl önce

    bağır be abi bağırmayınca işlemiyo bağırda işlesin ciğerimize

  • MURAT AZAKLI FOTOĞRAF MALZEMELERİ
    MURAT AZAKLI FOTOĞRAF MALZEMELERİYıl önce

    yıllar öncesine gittim...tebrik ederim...

  • AHMET EYMEN ER
    AHMET EYMEN ERYıl önce

    Senın sarkılarınla aşık olduk 11 yıllık evlıyız şimdi sarkını dınlıyoruz bir yandan çayımızı yudumluyoruz

  • life _
    life _Yıl önce

    ah bu şarkılar.. 💔🥀

  • Fatih Ellikci
    Fatih EllikciYıl önce

    Sinan özen bi markadır. Efsane bir isim 👏👏👏

  • Gülhan Civelek
    Gülhan CivelekYıl önce

    Harika 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  • mehmet okyay
    mehmet okyayYıl önce

    Ne parça varya yıllarım gitti bu şarkıyla ezberimde 😔😔

  • Ferhat Bulut
    Ferhat BulutYıl önce

    Gıttı ya cıltırayımmı gerek yok gıttı gelmıcek mutluluk onun olsun üzündü benım olsun canı sağ olsun

  • isyan isyankaroglu
    isyan isyankarogluYıl önce

    Acil olarak üst üste bütün hit şarkılarınızı aynen böyle yayinlamaniz lazım, "Sigaramin dumanı sen ateşi ben olayim" , "Derltli udum" "Kapına kırmızı bir gül bıraktım" ....

  • isyan isyankaroglu
    isyan isyankarogluYıl önce

    22 yıl öncesi gibi muhteşem, dijital ortamı, youtube'u kullanmanız ve özellikle eski hit olmuş şarkılarınızı tekrar seslendirmeniz harika bir sevinç yarattı bizlerde, Sinan Özen gerçek bir değerdir.

  • Lâ ilâhe illâllah
    Lâ ilâhe illâllahYıl önce

    Özel insan

  • hasan bolat
    hasan bolatYıl önce

    Bn seni orta okul zamanımda dinlerdim ve hala dinleyeninim seni çok seviyoruz Sinan özen senin okuduğun tum eskileri coook ama coook guzel emeğine ve yureğine sağlık

  • Abcc Ass
    Abcc AssYıl önce

    Allahyolunuaclktutsundualarlmseninle

  • Musa Türe
    Musa TüreYıl önce

    Alttaki yorumlarda biri yazmışki. Bu şarkı çok pahalı.. bu şarkıyı dinlemek için bişeyler kaybetmek gerekir diye.. Okadar güzel ve haklı bi yorumki.. 10 seneden fazla oldu kaybedeli

  • Bağır Bağırov

    Bağır Bağırov

    7 aylar önce

    Aynen😔

  • Muzi Muzi
    Muzi MuziYıl önce

    😔😔😔

  • Hülya 6834
    Hülya 6834Yıl önce

    👏👏👏👏👏

  • Çiğdem Çavuş
    Çiğdem ÇavuşYıl önce

    Ne şarkılar ne şarkılar ah zaman..

  • Mehmet Gezmiş
    Mehmet GezmişYıl önce

    Sinan abi senin şarkılarınla büyüdük hala dinlemekteyiz seni dinleyen senin sarkılarınla büyüyen kişilerden zarar gelmez ölümüne aşkına bağlı kalırlar adam gibi adam olurlar

  • savas soysalturk
    savas soysalturkYıl önce

    Efsane yine burada...

  • Ekrem Davran
    Ekrem DavranYıl önce

    Gelde bunalıma girme....

  • Nericeyn
    NericeynYıl önce

    sinan özen sesin şarkıların bulunmaz şarkılara duygu katıyorsun bravo

  • Zahra Mammadova
    Zahra MammadovaYıl önce

    Lütfen, tüm eski şarkılarını yeniden canlandır 💐💝

  • Zahra Mammadova
    Zahra MammadovaYıl önce

    💝💐

  • Ferdi TAYFUR
    Ferdi TAYFURYıl önce

    SINAN ABİ SENİ DÜŞÜNÜYORUM NE ZAMAN SÖĞLEYECEKSIN

  • Arda -Brawl Stars
    Arda -Brawl StarsYıl önce

    Harika sesss harika yorumm gerceten süper.👏👏bir sarkiii👏👏👍

  • altNN 0
    altNN 0Yıl önce

    Maşallah tek kelime ile muhteşem

  • Yunus SOLAK
    Yunus SOLAKYıl önce

    Kimse yanlış anlamasın sesinin her tonunu seviyorum.Fakat eski sesin eski müziklerin beni benden alıyo,götürüyo.Böyle bir ses bir daha ne gelir ne de duyarım.Her şarkın bende bi anımı hatırlatıyor...

  • vidadi seyidov
    vidadi seyidovYıl önce

    1998 👍

  • Soner Memis
    Soner MemisYıl önce

    Allah'ım ❤sana ❤hayırlı ❤ve ❤sağlıklı ❤uzun ❤ömürler ❤versin ❤Sinan ❤abim. ❤O güzel ❤sesini ❤seveyim ❤senin. ❤Sağlıcakla, ❤sevgi ❤ve ❤muhabbetle ❤kal. ❤

  • mert teknik
    mert teknikYıl önce

    Özü sözü bir değişmeyen tek sanatçı diyebilirim

  • mehmet aydın
    mehmet aydınYıl önce

    Yolun bahtın her daim açık olsun inşallah.. Seviliyorsun güzel insan.. Başarıların daim olsun inşallah...

  • Fatma Aygün
    Fatma AygünYıl önce

    Harika Ağzına sağlık çok güzel

  • Hatice Altunkaynak
    Hatice AltunkaynakYıl önce

    Mükemmel sin abi rakam yok söylenecek abi ...🥰

  • gökhan güner
    gökhan günerYıl önce

    Alem buysa kral sensin abim sesine yüreğine sağlık geçmişe götürdüm beni yine❤❤❤❤❤❤😙❤❤

  • Murat Gur
    Murat GurYıl önce

    MUHTEŞEM SES✌ MUHTEŞEM YORUM 👍 MUHTEŞEM ESER ELLERİNE EMEĞİNE YÜREĞİNE NEFESİNE SAĞLIK EN SEVDİĞİM PARÇAN TEŞEKKÜRLER 👏👏👏👏👏👏👏 SİNAN⭐⭐⭐⭐⭐ ÖZEN

  • Zafer SÖNMEZ
    Zafer SÖNMEZYıl önce

    Eskimeyen sanatçı Sinan abi. Eskimeyen bir parçayı günümüz müziğine çok güzel uyarlamış. Diğer eskimeyen parçaları da akustik olarak istiyoruz ve bekliyoruz

  • Radyolu Kahve
    Radyolu KahveYıl önce

    90 ları o zamanın çocuklarının hatıralarıyla dolu olan bir Sinan Özen .

Sonraki